آلومینیوم مس 50%

AlCu50

۴ گام تا خرید آلومینیوم مس 50% از شرکت ذوب کالا شمیم

تماس با شرکت

مشاوره با کارشناسان

دریافت پیش فاکتور

ارسال بار به انبار شما

معرفی

عنصر مس بر استحکام و سختی آلیاژ های ریختگی آلومینیوم تأثیر دارد و با افزایش سختی زمینه، خواص مکانیکی این آلیاژ ها را بهبود می بخشد. از طرفی مس مقاومت به خوردگی برخی آلیاژ های خاص و عملیات حرارتی پذیر آلومینیوم را کاهش می دهد و تنش خوردگی را افزایش می دهد. افزودن 0.2 تا 2.5 درصد وزنی مس به آلیاژ های Al-Si- Mg خواص مکانیکی آلیاژ را بهبود می بخشد بطوریکه با افزودن 1.5 درصد وزنی مس به این آلیاژ ها (Al –Si –Mg عملیات حرارتی شده تحت شرایط T6) استحکام نهایی (UTS) به علت رسوب فاز ‘’ᵦ در فضای بین دندریتی، به بالاترین میزان خود می رسد. افزودن 0.5 درصد وزنی مس به آلیا ژ های Al-Zn- Mg تأثیر قابل توجهی بر فرآیند رسوب و نتیجتاً فرآیند سختی رسوبی این آلیاژ ها دارد. حضور عنصر مس در این آلیاژ ها با تغییر فرآیند جوانه زنی اتم های محلول و جاهای خالی در حین کوئنچ در آب خواص مکانیکی این آلیاژ های سه تایی را افزایش می دهد.

قیمت و نحوه خرید آلومینیوم مس 50% از شرکت ذوب کالا

برای استعلام قیمت آلومینیوم مس 50% با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و ثبت سفارش، می توانید از طریق راه‌های ارتباطی شرکت با ما تماس بگیرید و یا از طریق صفحه ثبت سفارش، اقدام نمایید.
راه‌های ارتباطی جهت استعلام و خرید کالا
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم

دیگران نیز این کالاها را جستجو کرده‌اند

قرص آهن 75%

Tablet Fe75

آلومینیوم بریلیم

آلومینیوم بریلیم 5%

AlBe5

قرص کروم 75%

Tablet Cr75

قرص منگنز

قرص منگنز 75%

Tablet Mn75

قرص تیتانیوم 75%

Tablet Ti75

آلومینیوم وانادیوم

آلومینیوم وانادیوم 10%

AlV10

فرو آلیاژها

فلزات خالص

آمیژان‌های آلومینیوم

چت آنلاین

کارشناسان واحد فروش شرکت ذوب کالا شمیم، آماده ارائه خدمات به صورت آنلاین به مشتریان محترم می‌باشند.

 

جستجو در سایت ذوب کالا

فرو آلیاژ ها

فروآلیاژها، آلیاژهایی هستند که از آهن و یک یا چند عنصر دیگر تشکیل شده‌اند و شرایط آسان داخل شدن عنصر یا عناصر مورد نظر به فولاد یا چدن مذاب را فراهم می‌کنند. نقش این عناصر می‌تواند شامل اکسیژن‌زدایی و یا ایجاد ساختار مورد نظر و دستیابی به خواص فیزیکی و شیمیایی مطلوب برای کاربردهای معین انواع فولاد و چدن باشد.
این عناصر عبارتند از سیلیسیم، منگنز، کروم، مولیبدن، وانادیوم، تیتانیوم، کبالت، نیکل، تنگستن و…